Jakou vybrat autentizační metodu v emailových klientech?

Doporučená metoda autentizace ve vašich emailových klientech (netýká se proto uživatelů Webmailu) je Login/Plain s použitím SSL/TLS.

Nastavením metody autentizace disponuje především emailový klient Thunderbird pro který je určen níže uvedený postup. V případě potíží v ostatních emailových klientech bez obdobné změny nastavení, může pomoci opětovné přidání emailového účtu. Pokud pro připojení k vaší schránce používáte připojení pomocí IMAP, emailový účet v emailovém klientovi nejprve odeberte (novým přidáním se vám pošta znovu sesynchronizuje). Pokud pro připojení k vaší schránce používáte připojení pomocí POP3, založte v emailovém klientovi nový emailový účet s připojením k IMAP, původní emailový účet s připojením k POP3 odeberte až po vašem případném přesunutí pošty. Postup přídání nového účtu v MS Outlook 2013/2016 naleznete zde.

Změna nastavení v Mozilla Thunderbird - příchozí pošta

V Mozilla Thunderbird klikněte do menu a vyberte "Možnosti (Předvolby)" - název položky se může lišit podle verze Thunderbirdu a operačního systému. Dále klikněte na "Nastavení účtu".

V novém okně, klikněte u každé schránky na "Nastavení serveru" a zvolte "Heslo, zabezpečený přenos".

Změna nastavení v Mozilla Thunderbird - odchozí pošta

Klikněte na "Server odchozí pošty (SMTP)" a dále na tlačítko "Upravit". V novém okně zvolte "Heslo, zabezpečený přenos".


Proč k nám?

  • Akční sleva na první rok pro nové registrace a převody domén.
  • Na rychlosti záleží, automatické registrace domén už do 5 minut.
  • Uživatelské rozhraní pro správu všech vašich domén.
  • Instalátor CMS aplikací Joomla, WordPress, Drupal.
  • Zálohování vašich dat každý den.
  • Online zálohy ke stažení zdarma.
  • Podpora SSL certifikátů Let's Encrypt.
  • Podpora IPv6, PHP7, MariaDB.
  • Dostupnost služeb přes 99,9%.
  • Online platební brána.
Spravujeme
14289
domén