Nastavení Mozilla Thunderbird 2 a starší

Umístění položek pro založení nového emailu se liší dle konkretní verze.
  • Thunderbird (Windows) vyberte v horním menu postupně Nástroje a položku Nastavení účtu.
  • Thunderbird (Linux) vyberte postupně v horním menu Úpravy - Nastavení účtu a dále Přidat účet.
  • Mozilla Mail v sekci Úpravy položku Nastavení účtu
  1. Nyní zvolte možnost E-mailový účet.

  2. Zde do prvního řádku napište např. vaše jméno a příjmení jedná se o tzv. alias, tento údaj se pak zobrazuje příjemci spolu s vaší e-mailovou adresou, kterou vyplníme hned do políčka níže.

  3. Vyberte komunikační protokol POP3 nebo IMAP a zadejte adresu serveru příchozí pošty:
    • Adresa serveru příchozí pošty pro POP3 nebo IMAP je ve tvaru: mail.jmeno-vasi-domeny (text "jmeno-vasi-domeny" nahraďte vaší doménou). Příklad: pokud bychom měli doménu example.com bude adresa serveru příchozí pošty mail.example.com

  4. Vyplňte Uživatelské jméno, kde zadejte CELOU e-mailovou adresu (tj. např. jan@example.com). Svou e-mailovou schránku je nutné mít založenou v uživatelském rozhraní.

  5. Jako Název účtu můžete použít cokoliv pro vaši lepší orientaci např. Pracovní nebo emailovou adresu.

  6. Základní kroky založení e-mailového účtu ve vašem poštovním klientoví jsou tímto dokončeny (pokud máte ve svém Thunderbirdu již vytvořený SMTP účet bude vaší nově přidávané schránce přednastaven - lze změnit později). Pro aktivaci účtu nyní stačí kliknout na tlačítko Dokončit.

Úprava nastavení pro použití s naším SMTP

  1. V Nastavení účtů klikneme na položku Odchozí server (SMTP)
  2. Adresa odchozí pošty SMTP je ve tvaru: smtp.jmeno-vasi-domeny (text "jmeno-vasi-domeny" nahraďte vaší doménou). Příklad: pokud bychom měli doménu example.com bude adresa serveru odchozí pošty smtp.example.com.
    Pozor: Toto nastavení smtp musí umožňovat především váš poskytovatel připojení k internetu, v opačném případě musíte nastavit pro server ochozí pošty smtp server vašeho poskytovatele připojeni k internetu !!!
  3. Dále nastavíme Zabezpečení a autentizaci nebo-li ověření odesilatele, zde zaškrtneme položku Použít jméno a heslo a vyplníme CELOU emailovou adresu (tj např. ve tvaru jan@example.com), schránka musí být založena v uživatelském rozhraní jako schránka. Změny uložíme kliknutím na OK.

  4. Tímto je účet připraven pro provoz v programu Thunderbird nebo Mozilla Mail. Nastavení v jiných poštovních klientech se provádí velmi podobným způsobem.

Proč k nám?

  • Akční sleva na první rok pro nové registrace a převody domén.
  • Na rychlosti záleží, automatické registrace domén už do 5 minut.
  • Uživatelské rozhraní pro správu všech vašich domén.
  • Instalátor CMS aplikací Joomla, WordPress, Drupal.
  • Zálohování vašich dat každý den.
  • Online zálohy ke stažení zdarma.
  • Podpora SSL certifikátů Let's Encrypt.
  • Podpora IPv6, PHP7, MariaDB.
  • Dostupnost služeb přes 99,9%.
  • Online platební brána.
Spravujeme
15135
domén