Co je to autorizovaný požadavek a kde jej najdu?

Založení účtu pro autorizovaný požadavek

Pokud u nás zatím nemáte založený uživatelský účet. Přejděte na adresu uživatelského rozhraní https://administrace.hosting-zdarma.cz a v levém menu vyplňte formulář "Registrace klienta".

Vaši zprávu nám můžete zaslat z libovolného zákaznického účtu, ovšem pokud se daná služba pod vaším účtem nenachází nebude požadovaná úprava z naši strany provedena. Doporučujeme proto primárně přihlášení vždy pod účet pro který jste svou službu objednal.

Kde naleznu autorizovaný požadavek?

Pomocí autorizovaného požadavku můžete kontaktovat naši podporu s vašimi dotazy, požadavky nebo hlášeními o chybách. Autorizovaný požadavek naleznete po přihlášení do uživatelského rozhraní viz levé menu "Klientská podpora" nebo tlačítko "Podpora".

Jak správně formulovat váš autorizovaný požadavek?

Pro rychlé vyřešení vašeho požadavku buďte maximálně konkrétní. Pokud se váš problém týká např. emailové schránky uveďte nám její celý název. Zobrazuje se vám nějaké chybové hlášení? Uveďte nám ho v úplném znění ve vaší zprávě. Chybu na kterou nás chcete upozornit můžete také ofotit a přiložit jako přílohu.


Proč k nám?

  • Akční sleva na první rok pro nové registrace a převody domén.
  • Na rychlosti záleží, automatické registrace domén už do 5 minut.
  • Uživatelské rozhraní pro správu všech vašich domén.
  • Instalátor CMS aplikací Joomla, WordPress, Drupal.
  • Zálohování vašich dat každý den.
  • Online zálohy ke stažení zdarma.
  • Podpora SSL certifikátů Let's Encrypt.
  • Podpora IPv6, PHP7, MariaDB.
  • Dostupnost služeb přes 99,9%.
  • Online platební brána.
Spravujeme
15596
domén